"Gudang Perkongsian Informasi,Hanya yang terbaik di http://kongsicom.blogspot.com/ "

Kongsi

Saturday, 27 August 2011

Si Comel The Smurfs!!!!


Kali nie aku nak kongsi satu lagi filem yang agak best untuk korang sume sempena hari raya nie.Aku da tengok cite nie ( hehe agak best gak tapi NINE lagi best!! ) dan aku nak  ajak korang plak kali nie.jom kite tengok The Smurfs!!!


filem the smurfs nie asal nye dari citer katun dulu dulu yang pernah di tayang kan pada tahun 80-an dulu tapi dalam bentuk 2D la(Skang da 3D).Kalu korang pernah tgok la the smurf ni merupakan makhluk  kerdil yang kaler biru dan berseluar pendek putih serta berekor macam arnab.



Citer the smurfs nie mengisahkan tentang festival blue moon dimana sume smurfs akan berkumpul dan menyanyikan lagu secara beramai ramai.Gutsy Smurfs dan Grouchy smurfs memberitahu clumsy smurfs yang die dalam senarai "tidak dibenarkan" kerana sering menimbulkan kemalangan dalam festival yang  dijalankan di kampung mereka.Selain itu papa smurfs pula melihat ramalan bahawa clumsy smurfs memiliki tongkat naga,para kuasa mutlak dan ahli sihir jahat bernama Gargamel telah merancang untuk merampas nya dari clumsy smurfs.

Disebabkan itu lah papa smurf tidak membenarkan clumsy untuk memiliki smurfs roots.Namun walau pun di halang ,Gargamel tetap berjaya menemui clumsy dan cuba untuk menangkap nya.Hehe kalau nak tau lagi tonton la The Smufs!!!! 

P/s Kat cnie aku sedia kan link untuk korang tgk trailer the Smurfs. Selamat Menonton.(Kalu nak link untuk download Movie the Smurf ni korang bley req.)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...