"Gudang Perkongsian Informasi,Hanya yang terbaik di http://kongsicom.blogspot.com/ "

Kongsi

Wednesday, 24 August 2011

Terima Kasih Kawan !!


Salam blogger :

Assalamualaikum di ucap kan kepada semua pengunjung kongsi.com dan terima kasih di ucapkan kepada semua yang sudi menyokong dan membaca entry blogger baru seperti aku nie.
Setelah lebih kurang dua(2) minggu aku start berblogging aku rasa begitu teruja  dan terharu dengan sambutan yang aku dapat walaupun follower aku skang nie hanya berjumlah  20++  namun bagi aku ia nya satu pencapaian yang  hebat dan bile entry aku ada orang yang baca dan komen dan terima kasih sangat sangat kepada semua pengunjung  .
Banyak lagi yang perlu aku belajar dari korang sume untuk menjadi blogger yang  bagus. Dari segi entry,dari segi susunan blog dan yang paling penting bagaimana cara nya untuk aku tarik perhatian para pengunjung untuk view setiap entry yang aku paparkan dalam blog aku.



Setelah banyak menyelidik dan view blog blog otai kat Malaysia nie  banyak tips tips yang berguna yang aku dapat dari blog blog yang aku view tak kira lah dari segi olahan entry yang menarik dan cara untuk tambah viewer. Kebanyakan blogger yang aku view banyak menyediakan contest dan  sentiasa menyediakan sesuatu kepada pengunjung seperti hadiah atau cenderhati  untuk melaris kan lagi blog diorang dan daripada itu lah jugak aku sebagai blogger baru nak cube untuk mengada kan contest kat blog aku dan untuk pengunjung yang terpilih nanti aku akan bagi hadiah misteri ( hehehe harap semua bersabar ea ) .Pasal hadiah tu buat masa skang tak ley la nak bagi yang mahal mahal sebab duit pun tinggal ciput je kat dalam bank…hehehehe.



Selain daripada tue aku jugak nak berterima kasih sekali lagi kepada semua rakan rakan blogger yang sudi follow blog aku nie walaupun kadang kadang entry aku xberapa best dan mungkin da ada kat blog lain.tepai boleh dikatakan kesemua entry yang aku paparkan kat kongsi.com nie adalah hasil tulisan aku sendiri dan kalu ada yang tersilap tue tolong tegur ok ..hehe hmm sekian saja lah dari aku untuk entry aku kali nie dan harap korang sume leh support aku  dan ajak lah membe membe korang untuk foloww blog aku nie dan aku pun akan buat perkara yang sama untuk korang .Insyallah melalui usaha yang berterusan dan rezeki dari allah kite sume akan dapat apa yang kita ingin kan dalam hidup kite.


2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...