"Gudang Perkongsian Informasi,Hanya yang terbaik di http://kongsicom.blogspot.com/ "

Kongsi

Saturday, 24 September 2011

Frigth Night !! Jom Terjah Panggung !!

Salam Blogger :
Sekali lagi kongsi.com ingin memberikan informasi filem yang terbaik untuk penggemar filem di Negara nie! Pada kali nie aku nak kongsi kan sebuah filem yang bertajuk fright night (tajuk pun cam seram jek..hehe).Filem fright night nie merupakan filem komedi seram 3D yang dihasilkan semula berasaskan filem asal nya yang telah ditayangkan pada tahun 1985..fuhh lame tuuee.


Filem nie mengisahkan tentang seorang remaja iaitu Charlie Brewster yang di lakonkan oleh Anton Yelehin yang mengesyaki jiran baru nya iaitu Jerry Dandrige  adalah seekor Pontianak. Namun tiada siapa percaya dengan tanggaapan  Charlie dan di sebabkan itu die telah mengambil keputusan untuk menghubungi  peter Vincent (lakonan David Tennant) iaitu seorang ahli silap mata dan jugak penghapus syaitan untuk membunuh Jerry. 


Tetapi malangnya tindakan Charlie itu secara tidak langsung telah membahayakan ibu nya sendiri dan teman wanita nya sehinggalah peter bersetuju untuk membantunya .Hehehe kalau nak tau lebih pergi ler kat panggung..Selamat Menonton.

P/S: Kat sini aku sediakan preview filem fright night pada tahun 1985 dan 2011 untuk korang.Selamat Menonton !!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...