"Gudang Perkongsian Informasi,Hanya yang terbaik di http://kongsicom.blogspot.com/ "

Kongsi

Sunday, 21 August 2011

Jom tengok Final Destination 5 !!

Salam Blogger :
Entry kali nie pulak aku rasa nak tulis pasal filem dan filem pilihan aku adalah Final destination. Korang sume mesti da tengok siri Final Destination nie dari awal lagi kan.Filem ini bakal di tayangkan di Malaysia pada 25 ogos nie .


Para pelakon yang membintangi FD5 pada kali nie adalah Nicholas D’agosto,Emma Bell,Miles Fisher,Arlen Escarpeta,David Koechner dan Tony Todd.Bajet yang di anggarkan bagi filem yang berdurasi 1 jam 32 minit ini adalah lebih kurang 40-45 juta 

Plot filem nie tetap sama seperti dulu yang mengisahkan kematian tragis setiap watak dan walaupun begitu ianya tetap best untuk di tonton dan kali ni ada 3D tau . ..(hehe da tengok dulu ).


Untuk pengetahuan korang semua filem Final destination di adaptasi dari novel yang di tulis oleh Eric Heisserer dan diarahkan oleh Steven Quale dan diterbitkan oleh motion picture. Filem yang mempunyai empat (4) sekuel nie mula ditayangkan di Malaysia beberapa tahun dulu dan pelakon yang mula mula berlakon dalam FD nie adalah Ali larter, Devon Sawa dan Kerr Smith .
Disini aku sertakan preview filem bagi Final Destination dari 1st movie sampai la yang paling latest. Selamat Menonton .


p/s : terima kasih kerana sudi membaca entry ini. Tinggalkan kan komen jika anda suka.

5 comments:

  1. saya xboleh tgk cite ni..saya fobia dgn benda2 ngeri...klu tgk jugak mmg boleh pengsan!!!

    ReplyDelete
  2. lg ngeri lg best haha..tp plot cite sama je dari dulu tp ttap best..1st!!!

    ReplyDelete
  3. adoii memang nak tengok. 3D punyeee. hahaha

    ReplyDelete
  4. belum tengok lagi laa. khamis ni khamis ni..insyaAllah.heee :p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...