"Gudang Perkongsian Informasi,Hanya yang terbaik di http://kongsicom.blogspot.com/ "

Kongsi

Saturday, 10 September 2011

Filem Baru!! Contagion !! virus Pembunuh!!

Salam blogger:
Sekali lagi nak review filem kat korang haha banyak tul tengok movie..memang giler movie pun hehe.Em kali ni nak kongsi gan korang filem baru kat panggung yang bertajuk CONTAGION lakonan Marion Cotillard (inception),Jude Law dan Gwyneth paltrow.


Filem nie merupakan filem terbaru arahan steven soderbergh yang mengisahkan tentang seorang doctor ( marion cotillard ) yang berusaha keras untuk mencari penawar bagi satu wabak  yang sangat sangat merbahaya dan pantas merebak.

Filem nie jugak mengisahkan tentang seorang ahli perniagaan ( lakonan Gwyneth paltrow ) yang sering ke luar Negara dan telah di jangkiti virus tersebut! Virus tersebut dapat merebak dengan cepat melalui sentuhan dalam tempoh masa yang cukup singkat iaitu 24 jam! Hal itu telah menyebabkan para saintis dan doctor bertungkus lumus membuat kajian bagi mencari penawar untuk wabak tersebut.


Filem ini jugak di bintangi oleh pelakon lain seperti mat damon,kate winslet dan Laurence fishburne.Tarikh tanyangan fiem nie adalah 9 sept 2011!! Jom Serbu Panggung !!

p/s : kat sini aku sediakan trailer untuk korang .Selamat menonton !!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...